4 Kasım 2007 Pazar

#67

Çok değil, 2 ay kadar önce ligin ilk haftaları filandı sanırsam. florya'da bir paf maçı öncesi pankarta ip almak için market önünde durmuştuk. aslında seni gördüm marketin içinde, maje'ye dur ip alalım şu marketten dedim. markete girer girmez yanına gelip abi napıyosun ya dediğimde hiçbişey yapmıyorum, teklifleri değerlendiremedik demiştin. bursayı sorduğumda, onlar dönek çıktı demiştin. geçen sene dolmabahçe deplasmanı öncesi floryada tatlı servisi yapılırken size, ben yine direk senin yanına gelmiştim başka hiçbirine bakmadan. bizim formayı çok yakıştırıyordum sana, hepsinden önce büyük saygım vardı o sessiz sakin duruşuna. bu akşam antep maçını izlerken seni gördüğümde içim bir garip oldu. başarılar ergün penbe. ben senden öğrendim hayata ortalar yapmayı.

" Futbola Kilimlispor'da başladı. 1992-1994 yılları arasında Gençlerbirliğinde oynayan Ergün Penbe 1994'te Galatasaray'a transfer olmuştur. Sol bek mevki ve orta sahanın, solunda görev yapan oyuncu ince fiziği ve yüksek tekniği ile Galatasaray'da uzun yıllar görev yapmıştır. Lakabı Kemik'tir.
2000 yılındaki UEFA Kupası finalinde Arsenal'e karşı kullandığı ve gole çevirdiği penaltı takımının kupayı kazanmasında önemli bir rol oynamıştır. Soğukkanlılığı ve efendiliği ile futbol dünyasında ender futbolculardan biridir. Kariyerinde sadece 1 kez kırmızı kart görmüştür; o da 1996 yılında Trabzonspor maçında 2 sarı karttan dolayı verilmiştir. En son Galatasaray'dan bedelsiz olarak sözleşmesi bittiği ve yenilenmediği için ayrılmıştır. Kimseye dargın olmadığını söylese de yıllardır hizmet ettiği kulübünden böylesine ayrılmak Ergün'ü üzmüştür. Ergün Penbe Gaziantepspor'da futbol hayatına devam etmektedir.. "

Hiç yorum yok: