16 Mayıs 2008 Cuma

Pesindeyiz Eskişehirspor


''büyük, onurlu ve seçkin camiamiza... değerli eskişehirsporlu gönüldaşlarım ve eskişehir aşıkları...ben gazeteciyim ve 10 yıldır istanbul'da hürriyetle başlayan bu serüveni sabah'ın ardından bugün vatan gazetesi haber merkezi'nde sürdürüyorum.çoğumuz şehit cenazesi görmüştür ben şehitlerimizin anaları, babalarıyla hem konuşan hem onların o nur ellerini öpmekten onur duyan bir insan, türkiye cumhuriyeti vatandaşı olarak bu satırları yazıyorum. geçen pazar daha aktütün'de 6 fidanımız kırıldı. şemdinli ve eruh baskınlarının ardından sadece güvenlik görevlisi olarak verdiğimiz şehit sayımız 4 bin 800'e dayandı.evet bu cuma gecesi misak-ı milli sınırları içinde nazlı gelinimiz olan dost ve kardeş kent diyarbakırsporla bir maçımız var. diyarbakır'ın ligden düştüğü sezon atılmaya başlayan "pkk dışarı" vb sloganlar, tezahüratlar ne bizim birliğimizi ne de bütünlüğümüzü sağlar. daha da önemlisi 1933'te eskişehir'i ziyaret eden büyük önder mustafa kemal atatürk'ün, "eskişehir seçkin özelliklerle bezenmiş bir halktır" sözüne yakışmaz. şehitlerin ölmeyeceği, türkiye'nin bölünmeyeceği hepimizin canıyla savunduğu olmazsa olmaz gerçeğimiz, duamızdır. ama bir kenti terör örgütüyle anmak ve bunu türkiye'nin önünde yapmanın bize hiçbir şey kazandırmayacağı gibi 1965 ruhunu da zedeleyeceğine inanıyorum.biz anadolu'nun lideriysek ki öyleyiz; birleştirmek, kucaklamak, yeniden inşaa etmek; yani en zoru, bize düşen görev ve ülkemiz için omuzlayıp kaldıracağız en kutlu yük olmalıdır. bütün taraftarlarımızdan bu duyarlılık ve hassasiyet içerisinde, düşman yaratmadan tam aksine içinde önyargılı olanları bile kazanacak davranışı sergilemesini hem diliyorum hem umuyorum...cumartesi günkü gazetelerin spor sayfalarında galibiyetimiz anlatılırken:"eskişehir taraftarı diyarbakır'ı kucakladı" manşetlerini inşallah hep birlikte okuruz.diyarbakır'ı, batman'ı, şemdinli'yi, yüksekova'yı, hakkari'yi, şırnak'ı, cizre'yi, uludere'yi, idil ve nusaybin'i, mardin'i, kızıltepe'yi, silopi'yi, güçlükonak'ı, aktütün'ü gören ve bilen bir gazeteci olarak koca bir bölgemizi düşünmek gerçekten yurtsever olmanın gereği... bu satırların yazıldığı gibi algılanmasını diliyorum. farklı algılayabilecek dostlarım da şunu bilsin ki, "sen edirnekapı şehitliği'nin yolunu bilmezsin ben şükürler olsun ki her bayramın arifesinde o şehitlerin anasıyla babasıyla ağlarım..."alp&er ''


Hiç yorum yok: