19 Ocak 2010 Salı

Çok Aşığın Var Nasılsa..

usta, bu nasıl bir dünya anlamadım. yıllar önce beraber derse girdiğim adamların bir kısmı çocuklarının birinci yaş gününü kutlarken, bir kısmı askerden yeni gelmiş, diğer bir kısmı ise teskereci olmuş durumda. ben ise üniversitenin bana verdiği son sınav hakkı öncesinde iki şişe viskiyi bitirmiş, efes pilsenin bugün çekilen kuralar sonucunda düştüğü zor grubu sikime bile takmadan onunla cila yapmanın derdindeyim.

yazmayacaktım ama dayanamadım yine. ilk hafta tek sınav vardı ve güzel geçti. hoca da isterse o iş olur. bu hafta iki tane var ve ilki birazdan. vize notunun iyi olması ve eldeki fotokopilere iyi çalışmamızdan ötürü biraz saldık kendimizi viskiye.

okul bitti sayılır eski sevgili. sensiz gecelerin sonu olduğu gibi bu okulunda bir sonu var işte. bir şekilde bitirmek üzereyiz. senin bitmez dediğin ve taşşak geçtiğin o okul bitiyor artık. işte son sıkıntılar bunlar. hani senin beklemeye dayanamadığın son sınavlar bunlar. son artık bu okula gidip gelmeler.

bıçak sırtında gibi hissediyorum kendimi. hani askerden geldikten sonra gücümü toplayıp seni istemeye gelebilecekmiyim ben? hiç ama hiç sanmıyorum be usta.. inan bildiğim tek şey var, sezon bitince o kupanın bize gelmesi.. ve kupayı aldığımızda, volume dokunup sesi sonuna kadar açmak..

Hiç yorum yok: