Taraftarlar, yeni Starex için gün sayıyor. Geliştirilen birçok özelliğiyle yeni Starex, başarılı sivas grafiğini daha da yüksek rakamlara taşımayı hedefliyor.
Şu anki versiyona göre daha geniş, daha konforlu ve daha fonksiyonel bir iç hacim sunan Yeni Starex kendi segmentinde rekabete bambaşka bir boyut getirecek. Yeni Starex hem deplasman hem de minibüs versiyonuyla yollarda olmayı planlıyor. Taraftarlar için içeride çok fonksiyonel bir iç hacim sunmayı amaçlayan Starex oturma pozisyonuna bağlı olarak sekiz-dokuz ile 11 veya 12 taraftarın seyahat etmesine imkân tanıyor. Deplase versiyonu ise isteğe bağlı olarak iki, üç, beş ve altı koltuklu olarak satışa sunulacak.
Kore ve Avrupa Birliği dışındaki tüm deplasmanlarda 2.5 litre turbo şarjlı bir motor kullanılacak. 100 HP güç üreten bu motor 225Nm tork üretiyor. Alkol tüketimi ise 10,6 lt bira/10km. 5 ileri manuel vites ile lige sunulacak olan Yeni Starex’de isteğe bağlı olarak otomatik vites seçeneği de olacak ama biz istemeyiz büyük ihtimalle.
Yeni Starex’in dış tasarımına baktığımızda ise çift kızaklı kayan yan kapı, çift salıncaklı arka kapı, (sadece yozgat dolaylarında açılmalı), büyüyen lastik ve jantlar (205/70R15 -> 215/70R16) ve sürgülü yan camlar gibi birçok yeniliği rahatlıkla görebiliyoruz. Yeni Starex’in iç tasarımında ise ilk dikkat çeken merkez konsola yakın konumlandırılan "vites topuzu" oluyor. Böylece sürücü koltuğundan ön yolcu koltuğuna rahatlıkla geçebiliyorsunuz. Tavana yerleştirilmiş havalandırma ızgaraları ile kabinin ısıtma ve soğutmasının daha iyi olması sağlanmış. Bu özellik sayesinde yola çıkmadan önce Üsküdar'da Ahmet abi'ye uğrayıp cam söktürmenize gerek kalmıyor. Ayrıca yenilenmiş ön süspansiyonlar sayesinde Starex’in sürüş kalitesi de "maje" için arttırılmış.
tüm sevenlerine duyurulur.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder