24 Nisan 2009 Cuma

neyin pesinde?


İkinci senemizi devirmeye yaklaştığımız şu günlerde fark ediyoruz ki belirli olaylarda yazılmıış belirli postlarda coştuğumuz günler dışında kemik bir okuyucu kitlesi var. Kuzey Amerika'dan İrlanda'ya, İsveçten yer yer karakıtaya kadar girenler ve takip edenler oluyor. Madem öyle hep biz anlatıyoruz biraz da siz anlatsanız? Bu yazının yorum kısmına siteyi nerden duyduğunuz(yazarlardan birinden,bir siteden,google dan, gerilla marketing tekniklerimizden vs.) ne düşündüğünüz gibi şeyleri nerede yaşadığınızla beraber yazarsanız bizlerde sizi biraz tanımış bilmiş oluruz. Yorum kısmı ananonymous yorumlara da açık olduğundan hepiniz kolayca bir kaç saniye ayırarak katılabilirsiniz. Yüzümüzü kara çıkartmayacağınızı umuyor şimdiden teşekkür ediyoruz.

Pesindeyiz ekibi

24 yorum:

hagiarif dedi ki...

ilk isminizin duyulduğu andan itibaren.. tabiki majeden.. =)
durmak yok, peşinden devam..

Derda KASAL dedi ki...

peşindeyiz denilen grubun insanları dünya tatlısı olup , Sarı Kırmızı'nın peşinden yağmur çamur dinlemeden koşan ve koşarken soru sormayan , aslan gibi bir grup. Sivastan Burhaniye topraklarına kadar iletişim ağıyla gidilmedik bir tek mars gezenenini bırakan bir grup işte.

Kısa ayrılıktan sonra peşindeyiz diyeceğim .

Adsız dedi ki...

Maje elini eteğini çekti diye biliyorum bu sene.zaten sonrada pankart falan asılmaz oldu.

serdar a. dedi ki...

sanmaki dönerim artik geriye
bu sana askimdan en son hediye
beni hatirlayip aglarsin diye
kapina kirmizi bir gül biraktim

ellerede cigara seni izledik
kirmizi gülleri kapina serdik
tutmadin sevgilim ellerimizden
kostuk biz yine cimboma geldik

almanyadan serdar,
herzaman heryerde pesindeyiz
www.youtube.com/watch?v=Xmxuqr87YuY

Adsız dedi ki...

uA.org'daki yazılarından dolayı maje'yi(majestic_1905 miydi tam hatırlayamadım nicki) bilir takip ederdim msjlarını. "hayattan art'a kalanlar" sözleriyle spaces, yeni nesil face gibi platformlar da dahi takip eder oldum yazılarını, yine norotoksik intihar denemelerinde takipteyiz haliylen.

TD'de imzasında gördüğümde psndyz.biz'in not düşülen bu blogun olmadan sadece index olarak kullanıldığı zamanlardan beri düzenli takip ederim. takip ettiğim mecralar doğrultusunda burda nickleriyle boy gösteren ekibi ismi ve cisimleriyle dahi tanır oldum. Hatta sevdamıza uzak olduğumuzdan Sami Yen/Deplase gittiğimiz sınırlı maçlarda dahi arar oldu gözler, hoş gidip bi selam vereceğimizden değilya, öyleydi işte.

Karşı ekibiyle olan iç transfer biraz durgunlaştırdı gibi gözükse de biz yine peşindeyizin peşindeyiz.

Takipsel sürecin uzunluğu ve karmaşıklığı yazıya da yansıdı, affınıza sığınıyorum.
adsızdık adsız kalalım, Samsun'dan sevgiler..

Adsız dedi ki...

pankartınız sayesinde bi goz asinalıgı olmustu zaten. daha sonra samiyende pesindeyiz.biz yazılı cıkartmaları gorunce sitenin surekli okuru oldum anında.
34 ! :)

esmerrrr dedi ki...

peşindeyiz grubunu yaklaşık iki senedir takip ediyorum. valla nerden bulduğumu da hatırlamıyorum. zamanında bir vakit ismi lazım değil bir arkadaşlık sitesinde grup ile ilgili daha sonra seer den öğrendiğim ilgisi yokmuş ama bir fotoğraf ve çağrı mesajıydı. daha sonrasında blogdaki sivas deplasman yazıları resmen içimi fethetti. tam iki senedir aşağı yukarı her yazınızı her gün okuyorum. Ama şu ana kadar birinizi tanımış değilim. tanımak isterim tebrik etmek isterdim. yazılarınızı siz yazın unutmayın ki okuyan birileri mutlaka vardır.
Saygılar ve sevgiler

esmerrrr

Adsız dedi ki...

Kuzey Amerika'dan benle Juan'dir heralde... Vakit ve nakit bulayim gidicem yanina hiyarin, yapicaz burda da seklimizi :)

Surgundeki Pesindeyiz
johnAqbai

Adsız dedi ki...

site ye alisamiyen.net forumunda bi arkadas vermisti
o günden itibaren her gece giriyorum okuyorum yazilarinizi takip ediyorum yakinda
sizden forum bekliyorum
PESINDEYIZ...

Celona dedi ki...

istanbul uni ogrencisi Efe'den sevgiler saygilar... siteyi ogrenmemde ki sebep haliyle Seer, 2 yildir takip etmekten ote aliskanlik halini alan bu site beni ana sayfa yapmaya zorladi... Google'de arasam sizim gibisini bulamam :)

Adsız dedi ki...

Geçen yıl,olimpiyattaki İ.B.B maçında "PEŞİNDEYİZ" yazılı pankartı asabilmek için, birileri sürekli çaba gösteriyordu. Önce beim bulunduğum tribünün karşısına asılıyordu ki, takım elbiseli götlerden biri buna izin vermedi.Uzaktan gördüğüm kadarıyla, o pankartın asılmasına izin vermeyen ile asmaya çalışanlar arasında pek hoş bir sobet geçmedi. Sonra, o pankart oradan kaldırıldı ve benim bulunduğum yerin tam üstüne asıldı.O pankart oraya asıldıktan sonra,yukarıdan gelen ses arttı,bu aşşağıya da yansıdı. Artık,o tribünlerden daha çok ses çıkıyordu.

Sonra, "bu abiler kim ola ki" diye, pek sevgili google'a, asılması için insanüstü mücadele verilen o pankartta yazanı yazdım.Ve buradaydım.Benim hikayem budur.

İsimsizlerden biri.

aayla dedi ki...

geçen sene Sami Yen'de ki pankartla ve yaptığınız bestelerle öğrendim sizi.
1 yıl kadar da takipçiniziz :)

Mucoid dedi ki...

1 yıldır(yazın hariç) sizi takip ediyorum ama bu ilk yorumum oluyor yanılmıyorsam..

blogunuzla tanışmamın arasından uzun zaman geçtiği için nerden bulduğumu da hatırlamıyorum..başka bir blog dan veya Tribundergi'ye link vermişseniz oradan bulmuş olabilirim..hatta pankartdan da olabilir..dediğim gibi, hatırlamıyorum.. :)

Denizli'de yaşadığım için maçlara fazla gelemiyor, o güzelim tribün havasını senede belirli zamanlarda yaşayabiliyorum..bu fanatizm açığımı gerçek Galatasaray'lıların kaleminden sayfalara dökülen bu blogla bir nebze olsun kapatmaya çalışıyorum..Çok şey istemiyorum herhalde.. ? :) Ha bir de o duvara yazdığınız PEŞİNDEYİZ yazılarına da bayılıyorum.. :)

Siz yazmaya devam edin, biz PEŞİNDEYİZ !

Kapali Ust dedi ki...

Peşindeyiz.. Hem Armanın, Hem Armaya gönül verenlerin peindeyiz!!

Saygılar..

yurdum insanı dedi ki...

pankartın tetiklemesinden sonra nette yapılan sondaj çalışmalarıyla.

alakasız not: bolu&çanakkale 124 sefer sayılı aracınız bir idol :)

Adsız dedi ki...

Tribünde duydum, yazıları okudukça farklı görüşleri dile getirmesi hoşumuza gitti, aynı nakarattan sıkılanlara hitap ettiğini düşünüyorum.

Aynen devam, başarılar dilerim.

Adsız dedi ki...

sevgi pıtırcığım, mutluluk halkam güzel insan voda sağolsun (kim olduğumu anladı o, çok anlayışlıdır kendisi)

Not: kaçtane dersten kaldın lem :P

giallorosso dedi ki...

TD'de "ultraslan üni" topic'inden tanıdım bende bu güzel abilerimi . Sonra takip etmeye başladım siteyi . Yaklaşık bir buçuk yıldırda düzenli takip ederim .

Selam olsun Antalya'dan Galatasaray tribününün illegal adamlarına .

( Patriot reise özellikle :] )

91 dedi ki...

partiot ve majenin peşinden burhaniyeye kadar gidip hayattan bezdirdikten sonra onları, düştüm peşlerine. taciz amaçlı genelde ama ben de peşindeyim :)

blanka dedi ki...

Bu patriot denen adamla dipsiz kuyunun dibini görmeye kalkınca tanıdım bu güzel insanları :)
herkes bişey yazmış bende yazayım bari :)
voda otoparkta 5.kattayız kardeşim!
kop gel :)

Adsız dedi ki...

ultrAslan.com :)

nickneyime dedi ki...

Ben Tribundergi.com dan yaklaşık bir yıl önce haberdar oldum oda bloglar arası turlardan.

Blogu takip etmeye başladıktan sonra youtoube deki peşindeyiz videoyuda izledikten sonra hayranlığım bir kat daha arttı.

25 yılı aşkın zamandır Galatasarayı ve tribunleri elimden geldiğince Ankara dan takip ediyorum. Galatasaray Tribunlerine Peşindeyiz, Yuruyedur yakışır. Ultras ve Galatasaraylılık duruşuna uygun olan budur.

Adsız dedi ki...

Siz Peşinden gidin, her zaman ve her yerde..
Sizin gibi güneşlere ihtiyaç var bu tribünde, armanın altında.
Yürüyedurun ASLANLAR
!!

no al calcio moderno dedi ki...

r@mço abi ve olgu sagolsun
abilerimizin izinde sevdamızın peşinde..

sefa