15 Ağustos 2009 Cumartesi

Biz de Böyle Seviyoruz

2001 de psv'yi 2-0 (sergenle arif atmıştı) yendiğimiz maçta sima olarak önceden tanıdığım bi abiyle tanıştım. maç boyunca sürekli bağırıyordu. zaten o akşam tribün çok iyiydi ama onun diğerlerinden farkı üstünde bildiğin damatlık vardı, yanında da takım elbiseli arkadaşları. maç sonu biraz yaklaştım yanlarına muhabbeti dinlemek için. "ulan öyle bişey olsa imzayı atar maça giderim ben" diye düşündüğüm şeyi mi yapmıştı acaba. arkadaşları maçtan sonra "en güzel düğün hediyesini aldın hadi bakalım" dediklerinde anladım. gittim yanına düğünden mi geliyorsun dedim. "biz de böyle seviyoruz napalım" dedi. arada sırada ufaklığı getiriyor şimdi maçlara. o da böyle sevsin diye..

bugün maçtan önce düğündeyiz takım halinde. eski UNI ürün sorumlusu tolga kardeşimiz, bu akşam daha büyük bir sorumluluğa imza atmaya hazırlanıyor. peşindeyiz ekibi olarak mutluluklar diliyoruz..

önce düğün, sonra maç !
-
Galatasaray - Denizlispor
15/08 Cumartesi 21:45
Ali Sami Yen

3 yorum:

ultras/Movement dedi ki...

Bu Tolga, istanbul Uni'li Tolga mı yoksa?

voda dedi ki...

degil sabri abi, bu bizim beykentli tolga. istanbuldaki tolgayi Allah nasil biliyosa öle yapsin :) şaka bi yana istanbul uni'li tolga baskan uzun zamandir gelmiyo maclara..

tolgaydin dedi ki...

Çok Erken Kaçtın Voda Düğünden Yakaladım Seni Ama Kaçarken Sen Evlen Bende Paf Maçına Gidicem =)