18 Aralık 2008 Perşembe

Yoruldum

çok yoruldum be abiler. anlaşılmamaktan yoruldum. anlatmaktan yoruldum. sıkıntılardan yoruldum. koşmaktan yoruldum. her sabah metroya binip işe gitmekten yoruldum. başkalarına çalışmaktan yoruldum. kendim için hiçbişey yapamamaktan yoruldum. artık kendimi bile doğru düzgün tanıyamamaktan yoruldum. kendime güvenememekten de yoruldum. ailevi mevzulardan da çok yoruldum. okula gidip gelmekten yoruldum. sınavlardan yoruldum. çeyrek asırda hiç bir bok olamamaktan yoruldum. doğru düzgün sevmeyi becerememekten yoruldum. severken abartmaktan yoruldum. daha nasıl davranabileceğimi bilememekten yoruldum. ne yapacağımı şaşırmaktan yoruldum. üzülmekten yoruldum. sigaradan alkolden yoruldum. yaşamaktan da ölememekten de yoruldum. önce gelecekle ilgili düşünmekten yoruldum. sonra gelecekle ilgili düşünememekten de yoruldum. kendi kendime konuşmaktan yoruldum. susmaktan da yoruldum. umutlu olmaktan yoruldum. beklemekten yoruldum. yalanlardan yoruldum. istanbuldan yoruldum. sinir bozmaktan ve sinirlerimin bozulmasından yoruldum. artık kusamamaktan yoruldum. düşünmekten yoruldum. düşüncesizliklerden yoruldum. fedakarlıktan yoruldum. hayatımdan ödün vermekten yoruldum. sahte arkadaşlıklardan yoruldum. herşeyle mücadele etmekten yoruldum.
herkesten herşeyden yoruldum abiler.
yorulmaktan bile yoruldum..

Hiç yorum yok: