5 Haziran 2009 Cuma

Here You Won't Smoke Alone Neihter!

Değerleimizi harcamak çok kolay oldu son 10 yılda. (Bi şu menkul değer Riva'yı harcayamıyoruz nedense. :S) İsmi lazım değil bir abimiz alıştırdı hepimizi. Bu zor zamanda böyle bir taşın altına (harcanacağını da ezbere bilerek) nice kupalar kaldırmış o elleri koyan Büyük Kaptan'a da tekrar selam olsun. Herif kariyerini feda etti Cimbom 4 ay rahat etsin diye, hala taktiğini tekniğini eleştiren dümbükler var etrafta, yazın susuz kalasıcalar.

Ara ara çipil çipil kapanan kırmızı gözleriyle yeni bi hocamız var artık. Deminden beri katalunya gazetelerindeki okuyucu yorumlarını okuyorum da, millet ne çok sevmiş adamı 5 senede. benim barselona'da olduğum zamana kötü bir senesi denk gelmişti barsa'nın. oynadığı topu filan hepten kenara koyuyorum, (bu konuyla ilgili infazı yapacak olan zatı muhteremler susuz yazı çıkarabilirlerse zaten görevi alırlar hemen) basın toplantılarında hep bize niye böyle hoca gelmez diye iç geçirirdim. bu kadar dürüst ve içten bir hocayı ilk defa görüyordum. takım içerisindeki tavrı nedir bilemem ama dışarıya egosunun çok ufak bir kısmını yansıtan, süper kalite bir adam okudum ben franc abimizden.

flaş isimle artan marka değerimizi bırakalım ilgisini çeken götüne soksun, biz on numara efendi bir adam kazandık gibi geliyor.

Hiç yorum yok: