29 Mart 2009 Pazar

Sürgün Gibi Masallarda

iki ay önce patronla konusup mart sonunda çıkarım işten demiştim. bu sabah son kez gittim ofise. hiç iş yoktu. patronla yapılan konuşmanın ardından diğer ofis elemanlarıyla da vedalaşarak işten ayrıldım. güzel günlerim oldu. genel olarak eğlenceliydi. ev gibi kullanabildiğimiz bi ofisti sonuçta. işten ayrılmasaydım belki ilerleyen zamanlarda pankart bile boyardık arka taraftaki otoparkta :) iyi kötü iki yılım geçti bu ofiste. ayrılırken güzel sözler duymak hoşuma gitti. zaten ayrılıklar böyle olmalı. yeni bir ofiste, yeni hasar dosyalarıyla tekrar görüşmek üzere güle güle efendim.
-
rektörlüğe yenik düştüğünde başladığın kente geri dönersin demiştim ya, bu hafta bitmeyen okulun son dönem vizeleri var. finaller için avantajlı notlarla eve dönmeyi planlıyoruz. soğuk hava şartları ve sakatlıklar bizi ilgilendirmiyor. ayrıca bu gidişin tek güzel yanı, ilk haftanın son iş gününde yine bi çalgılı meyhane planının olması, ilgililere duyurulur :)
-
sürgündeki 'curva' misali,
sonsuz son trakya.

3 yorum:

seer dedi ki...

denizli öncesi içeri giren kedileri kovalama gibi ulvi bir görevle veda ettik... çalgılı+iğreada+kıyıköy.... ilgilenenelere asıl bu duyrulur...

trakya sadece pesindeyizindir...

91 dedi ki...

yavrum benim, gitmeden önce bi görüşseydik diycem de, sen topla bi kafanı, "koy şu sınavlara" sonrasında haber ver yeter, organizasyonu ben üstleniyorum.

ultrAs! dedi ki...

Dönülemeyen deplasmanlar sonrası sıkıntıyı bir kat daha arttıran,rakıya boğululan gecelerin ardından yorgun bir adamın mesai başlama saatini 2 saat ileri almasıyla kriz ortamının oluştuğu sevmediğim,sevmediğimiz iş yeri.Bizlere hayırlı onlara geçmiş olsun.Bitti..

Trakya en güzel baharına hazırlanıyor..