5 Şubat 2009 Perşembe

Kessem Kaç İntihar Akar Bileklerimden


"Karmakarışık" etiketi blogdan sıyrılıp ruhlara büründü.Neyi,ne zaman,niye yaptığını bilmiyor artık insan.El atıldıkça kırılan dalların yoklayıcısı olduk.Sonra gole giderken düşürülen insanlar olduk ve hatta düşürenlerin cezalandırılmadığı dünyada,oyunu yönetene kart işareti yaptığımız için "allahsız" damgasıyla süresiz cezalandırıldık müsabakalardan...
Oysa ki bizde herkes gibiydik yada en azından herkesten farklı birşey istemedik bu hayattan.Çarkıfelek dediğimiz oyunda her turda "pas" geçtik.Birgün bize de büyük ödül hatta sokarım büyüğüne,"ödül" gelir diye bekledik umutla ama yine "iflas" ile burun buruna kaldık.
Yaz mevsimini sevenlere muhalefetim çokça zamandır.Kış eksilmesin istiyorum delice.Kapalı mekanlarda sevişmeyi önersin radyolar.İnsanlarda kara bulutların getirdiği bi mutsuzluk ifadesi olsun istiyorum.Senin,benim,bizim rahat edemediğimiz dünyada kimse istirahat etsin istemiyorum..Allahını yapıyorum bencilliğin..Ama artık şart.Ben dışındakileri düşündükçe ben'den iğrenir hale geldiğim sistem itti beni bu bencilliğe.
Şimdi herşeyden uzak,yılbaşında tombala kartı verilmeyen,yolda görüldüğünde ateş dahi istenmeyecek bir adam olmak yeni hedefim...Yada artık hedef medef koymuyum bu elastiki hayatta diye düşünüyorum.

Tek korkum var şu gidişatta.Birgün ayaklara taş bağlanılıp atlanıldığında,arkamızdan "iyi bilirdik" diyecek adam kalmayacak.Çünkü bizi iyi bilenler hep böyle.Yani birkaç ayağa birden bağlanır o taşlar..
Biz az kişiyiz,birbirimizi "iyi biliriz"...

Hiç yorum yok: